Back

Då var man tillbaks på skolan igen. Allting är sig likt och det känns ungefär som att det var igår sommarlovet började. Just nu läser jag musikkunskap vilket verkar vara helt okej. Jag kan redan det mesta av musikteori-delen så jag tror det kan bli ganska lugnt. Dock blir det tentamen redan vid det andra lektionstillfället. Kul.

Dark Angel hade sin säsongspremiär i helgen vilket var roligt. Nu är det inte alls så länge kvar till Dark Angels halloween-fest heller, typ två månader bara. Det lär bli årets höjdpunkt. Jag försöker bestämma mig vad jag ska ha på mig... Darth Vader eller Hellsing, det är frågan just nu. 

Flytten till den nya lägenheten är också påbörjad. Har flyttat lite grejer allt eftersom den senaste veckan. Det kommer bli så jävla skönt att bo lite större. Jag ser grymt mycket fram emot att inreda mitt lilla inspelningsrum. Sedan kommer ju M. också upp och hälsar på. Vi ska spela in tills universum imploderar ungefär. Har så mycket material så att det är helt galet. Det mesta håller dessutom ganska hög hitfakttor. Har nog haft en kreativ guldperiod de senaste åren. Det blir nog grymt.

Dags att gå på lektion nu. Hepp! 

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Grattis till kreativiteten. Den spirar hos mig oxå! Vad är det för stuk på dina låtar då?
Lycka till med pluggandet. Själv sticker jag till Aussie snart. Jag är inte avis på de som stannar kvar i Sverige eller de som pluggar för den delen heller. Been there, done that, it gave me shit back! =)

Postat av: Mikael

Tack tack! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga att det är för stuk. På gränslandet mellan metal och hårdrock är det iaf. Vet inte riktigt något band som låter likadant. Fan vad avis jag blir på aussie. Hoppas du får det bra. Jag är också less som fan på Sverige, eller närmare bestämt norrbotten, samt att plugga. Har bestämt mig för att jobba mig uppåt när jag är klar. Blir nog förhoppningsvis Stockholm nästa år. Får ta en bärs där nångång :)

2007-09-05 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback