Bärbar lyx

Jag ligger i sängen med nya, fina bärbara datorn och skriver. Trådlöst nätverk och andra nymodigheter... ganska bekvämt måste jag medge. Jag har hållit på att sätta ihop en redovisning om rockmusik större delen av kvällen, som jag ska hålla imorn. Ska bli skönt att få skiten gjord. Har varit ganska mycket i skolväg senaste tiden. Har till exempel inte haft tid för att träna.

Igår var det inflyttningsfest. Det dök upp en hel del folk. Det var bra stämning och så där. Lite synd bara att man åt sig så hemskt mätt på restaurang tidigare på dagen, så att man inte orkade med den fina smörgåstårtan som serverades lite senare.

Jag och M. har spelat in lite sång till några av mina hits under helgen. Det blev rätt bra men vi hann inte alls med så mycket som vi hade velat. Man får nog ta en lite intensivare inspelningsperiod någon gång framöver, utan fest och andra sidospår. Blir nog bäst så. Har dessutom kommit på att vi ska spela in allt gammalt material som vi har. Kul!

Justja, jag fyllde 21 igår också. Helt sjukt vad tiden flyger iväg nuförtiden. Känns inte alls som att det har gått ett år sedan man fyllde 20. Det säger bara blipp blopp så är man 30. Hemska tider. Jag fick i alla fall världens finaste födelsedagspresent i form av en iPod nano med video. Helt galet bra. Måste bara fixa fodral till den så jag inte repar sönder den på en dag som jag gjorde med min gamla nano. Av M. fick jag även en rubiks kub. Det måste vara värsta tidsfördrivet from hell.

Nej, nu skriva ut mina stödord till imorn och sedan sova.

Soundtrack of this blog
Rolling stones - Satisfaction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback