Kattvakt

Ihelg är vi kattvakt till den här charmiga varelsen. Han heter Robert, efter Robert Deniro, men jag kallar honom för Nero. Eventuellt kanske man blir permanent kattägare. We'll see! Fick för övrigt min nya dator idag. Har suttit hela kvällen/natten och skruvat ihop skiten. Har inte riktigt fått igång allt ännu. Alltid är det något som ska krångla... grr. Tror jag får acceptera ett nederlag för i natt och forsätta kämpa med det tekniska vidundret imorn. På tal om imorn, imorn släpps Guitar Hero 3! Yippie, hoppas det håller samma mått som ettan och tvåan.

Näfan, nu är det bed time. Ska skriva ett lite längre inlägg här snart om allt som sker i min exklusiva vardag. Until then...

Lite bilder:

21030-55

21030-54

21030-53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback