Halloween

Sitter på skolan. Hade inspelningstenta nyss, vilket gick bra. Ikväll smäller Dark Angel av sin årliga halloween-fest på färjan. Var dit igår och smyckade lokalen med lite custom-karvade pumpor och spindelnät. Det blir nog kul som fan. Bara ölen som saknas men det ska inhandlas så fort busshelvetet ids komma och ta mig tillbaks till Luleå. Sedan ska jag sätta mig ner med musiken och slänga ihop världens hitsamling kvällen till ära. Yippie!

Beställde en japanska-bok här om dagen också, så nu ligger gasen i botten vad gäller japanskalärandet. Jag har tänkt lära mig japanska i snart 4 år så det är väl på tiden att man börjar sätta igång lite smått nu. Bättre sent än aldrig, som det heter. Planen är att flytta till Japan i några månader inom de närmsta åren. Hoppas verkligen att hela skiten blir av och inte fösvinner någonstans på vägen. Det brukar bli så allt för ofta, men nu har tanken i alla fall hållt i sig runt 3 år så det ska väl gå vägen. Därefter vill jag nog uppleva New York, inte som en turist som är där i 3 dagar utan som en invånare, i några månader... kanske år. Jag tror inte att Sverige är min plats på jorden. Inte just nu i alla fall. Kanske när man blivit gammal.

Nu ska det lyssnas iPod och slösurfas tills bussen går. Fascinerande att ibland man måste vänta en och en halv timme på en buss mellan Piteå och Luleå. Man hade hunnit ta någon öl och sett en film. Snyft.

Soundtrack of this blog
Helloween - Perfect Gentleman

Kommentarer
Postat av: Wasse

Du verkar ungefär samma "soundtrack" som mig på Halloween :-)

Happy happy Halloween


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback