The luxury of a köksbord

Nu har jag officiellt skaffat mig mitt första köksbord. Nästan lite vuxenpoäng. Det invigdes ikväll med en seriöst tillagad middag bestående av good ol' tacos. Life is good.

Annars rullar det på. Det är inte så länge kvar tills skolan kickar igång nu heller. Har en del grejer jag borde ta tag i redan nu men motivationen på den fronten upplever för närvarande en tragisk lågkonjunktur. Men det brukar lösa sig på ett eller annat sätt.

Jag köpte tre nya filmer idag när jag var på MAXI och handlade lite förnödenheter. Jag hittade American Psycho, Good will hunting samt Den siste kejsaren. Alla rätt bra faktiskt. Jag har fan inte en enda film som jag ärligt talat kan säga suger apa... känns lite som att man borde köpa en skitfilm bara för sakens skull. För övrigt känns det som att jag börjar ha så mycket DVD-filmer nu så att det nästan känns lite jobbigt. Är det bara jag eller är det verkligen möjligt?

I-landsproblem? Yes sir!

Soundtrack of this blog
Sentenced - Broken


Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Den Överbajsade maskerade bajsaren

Bajseli bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs baselibom

2007-07-25 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback