Jävla dag

Vilken jävla dag. Jag har nämligen byggt stuga och det var jobbigt. För det första var det tusen miljoner grader varmt i solen, jag var tvungen att ha på mig en t-shirt av div. anledningar och den t-shirten råkade så klart vara svart. Jag flyttade uppskattningsvis 10 ton trä från plats A till plats B. Svett rann, insekter bet mig, insekter dog och magen kurrade. Kan ju skryta med en fin bondebränna i alla fall. Är det soligt imorn så ska den spädas ut lite på stranden hade jag tänkt.

Skönt med lite ledigt under de närmsta dagarna. Jag ska flytta lite grejer till lägenheten och förhoppningsvis inviga min nya gitarrförstärkare! Den har nämligen kommit fram till mitt "paketombud" nu. Jag vill testa den nu, nu, nu och nu. Livet känns rätt bra för tillfället, har egentligen inte så mycket att klaga på, bara en grej som jag sparar till graspop-inlägget.

Jag har för övrigt börjat se TV-serien "Ed" från början igen. Det är nog min favoritserie all time. Helt sjukt skön. Se den och njut. Damn it... jag måste skriva ett enkomt inlägg tillägnat enbart Ed. Comin' right (soon) up.


Soundtrack of this blog
Smashing pumpkins - disarm

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Det är en skön serie hållar jag med om! När får vi läsa om Graspop då?

Postat av: Erika

Det är väll aldrig varmt i Norrland heller. Tokstolle.

2007-07-04 @ 08:49:02
URL: http://elden.tjejsajten.se
Postat av: Mikael

Tomczek: Snart, jag ska bara kolla hur bilderna blev och så. Batteriet på min kamera dog typ under första dagen :(
Erika: It has it's moments. Det är väl växthuseffekten :)

2007-07-04 @ 09:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback