Metallica!

Justja, en sak till. Det verkar som att Metallica och Ozzy kanske kommer till hultsfred i sommar! Fuck yeah! Läs HÄR. Det skulle vara som en dröm ifall de kom, speciellt Metallica. Mina hjältar sedan barnsben. Skulle vara så jävla otroligt så att jag inte kan beskiva det med ord. Please let it be true! Please! Jag har gått och sjungt metallica-låtar nonstop, samt öst metallica-vinyler med N. sedan vi hörde att de ev. kommer. Lite snabbt biljetterna lär sälja slut om de kommer. De sålde ju ut ullevi på någon timme och det var liksom 50000 biljetter. Jag kommer döda för att se dem, om jag så måste inta festivalområdet i en pansarvagn. Mwahaha. Fucking METALLICA!

So let it be written
So let it be done
I'm sent here by the chosen one
So let it be written
So let it be done
To kill the first born pharaoh's son
I'm creeping death




Soundtrack of this blog
Metallica - Creeping Death

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Det är som sagt ett rykte så ha inte höga förhoppningar. Vore dock coolt om dom kom! Kanske blir en festival för egen del oxå!

Postat av: rebecka

fyfan, hoppas verkligen att det är sant. jag höll på att smälla av

2007-01-04 @ 15:31:42
Postat av: Tomczek

Tjena Mike! Nu har jag lagt till dig på MySpace oxå! Ses där \m/

2007-01-04 @ 16:39:03
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Mike

Tomczek och Rebecka: När stora medier skriver det så måste det ju åtminstonne ligga lite realism och sanning i vad de skriver, hoppas man ju iaf :)

Tomczek! Nice med Myspace! Har inte varit inne så mycket där, men när nytt material blivit inspelat i riktig studio så ska jag uppdatera min lilla sida där! ;)

2007-01-05 @ 00:12:17
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback