I'm back

Då var både julen och nyår förbi. Jag har haft lite juluppehåll från bloggandet och ska börja skriva igen med full kraft. Det har varit en himla massa krogrundor senaste veckan, så nu känner jag mig helsliten. Ska bli riktigt skönt att få åka hem till Piteå och sätta igång med det vardagliga livet. Det ska bli ett sant nöje att ta tag i träningen. Vågar inte ens tänka på alla kalorier jag hällt i mig i form av öl och andra gudomliga drycker nu under lovet. Visste ni förresten att alkohol innehåller typ lika mycket kalorier som samma mängd fett? Well, nu vet ni. Dricka ren alkohol skulle ungefär vara som att dricka fett alltså. Usch.
 
Förutom öl har det blivit en himla massa kebabpizzor. Börjar dock bli något less dem nu vilket jag aldrig trodde skulle hända. Nåja, abstinensen gör sig säkert påmind efter någon vecka i Piteå. Jag ska försöka vara disciplinerad den resterande delen av min lediga tid, och plugga inför kommande tentor i PA-teknik och Radio-teknik. Motivationen börjar komma lite smått nu allt eftersom. Ska bli kul med skola.

Imorn ska jag beställa monitorer tillsammans med en kompis. De går på en mindre förmögenhet men det kommer bli ett kick ass sound! Mina finfina datahögtalare låter annorlunda varenda gång man slår på dem, så det känns som en välkommen investering. Får nog fisa inåt därefter för det känns som att min ekonomi är på väg käpprätt in i skogen. Jag ska bli som N. och bara handla euroshopper, haha! Tror han har halva deras sortiment hemma hos sig.

"...Dasset luktar säkert så pga Euroshoppers Allrent, kan mycket väl tänka mig det luktar död bäver :P"

Hahahahaha. Jag har skrattat så jävla mycket senaste tiden. Tror jag kommer leva länge.

Soundtrack of this blog
Mötley Crüe - Kickstart my heart


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi... det lääär ju lukta så. Måste undersöka om det ens finns och inhandla!

2007-01-02 @ 01:50:18
Postat av: Katarina

Alkohol innehåller 7 kcal per gram och en del av de kalorierna förbränner kroppen när den försöker bli av med alkoholen. Men ja, att dricka alkohol är synnerligen ett effektivt sätt att gå upp i vikt på :)

2007-01-03 @ 02:15:06
Postat av: nicole

wat does Bästa barndomsvännen mean in english ?

2007-01-12 @ 23:38:32
Postat av: Mackan

Schysst blogg, bra musikreferenser överallt, hehe, Snubblade in på denna när jag kikade efter bilder från lördagens Hanoi Rocks gig (hittade inga).
Är fan trött, ska lägga mig nu, och jobba imorgon - på IKEA, haha. Tänkte om du hade en internetsida med egenhändigt ihopknåpad musik? Jag är nämligen musiknörd, lirar en del själv också. Och snart bor man i Happis t.o.m
Det trodde jag inte för t.ex. ett halv år sen.
Nåväl, keep on rocking in the free world.

2007-01-16 @ 00:12:49
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:50
Postat av: ömer

xxxxxx

2007-10-13 @ 02:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback