Metallica till Stockholm

Äntligen! Jag hade hoppats på att få se Metallica i sommar, och det verkar faktiskt bli så. När jag har sett dem så har jag sett typ alla stora band som jag har velat se de senaste åren. Det känns rätt bra. Biljetterna släpps klockan 0900 på morgonen imorn, och ståplats kommer kosta 550 spänn. Jag hoppas man kommer in på sidan den här gången och lyckas boka en biljett för en gångs skull. Har mest bara dåliga erfarenheter av ticnet; servern blir överbelastad och när man väl kommer in så är allt uppbokat. Dessutom har det ju tyvärr blivit lite av en trend att köpa så många biljetter som det är möjligt för att sedan sälja dem till överpris på nätet. Den här gången ska jag då fan i mig ha en biljett, one way or another. Tror jag ska sitta och ladda med både telefon och internet, och om jag ändå inte skulle få biljett så ska jag ha en stor container fylld av bajs redo att bli tippad över ticnets säte, och sedan köpa min biljett till överpris på blocket eller tradera.

Metallica here I come!



Smashing through the boundaries
Lunacy has found me
Cannot stop the battery
Pounding out aggression
Turns into obsession
Cannot kill the battery
Cannot kill the family
Battery is found in me
Battery

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Lyssnar faktiskt på Master Of Puppets nu! Ah, vilken nostalgi. Det har blivit mycket Metallica på senare tid faktiskt. Jag hoppar innerligt att jag får tag på en biljett jag oxå. Har en kompis som ska sitta på nätet och i luren åt mig och försöka beställa plåtar! Hoppas vi båda lyckas få tag på en! Ses på Stadion! =)

Postat av: Mike

Tomczek: Jag har också lyssnat på Metallica en hel del. Just nu är det and justice for all som nöts mest! Ska ladda upp rejält inför i sommar. Ses på stadion!!

2007-02-25 @ 14:41:36
Postat av: rebecka

biljetterna såldes slut på 45 minuter, klart man blev utan :(

2007-02-26 @ 10:57:03
Postat av: Tomczek

Fan, alltså. Hann aldrig och har ingen lust att punga ut med 2000 för plåtar på blocket. Jävla ohederliga as...

2007-02-26 @ 18:07:56
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Mike

Hann inte heller få någon biljett. JÄVLA skitas som köper bara för att sälja. Damn I'm pissed.

2007-02-26 @ 21:05:27
Postat av: rebecka

hann du få någon biljett? :)

2007-03-01 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback