X-mas is gone

Då var julen äntligen över. Det har blivit sjukt mycket julmat, aladdin- och paradischoklad samt en drös andra onyttigheter under de senaste dagarna. Det ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Det känns som att det är en hel jävla del kalorier som ska bort nu. Spinningpass och löpband here I come!

Det verkar som att det äntligen börjar ta sig, snart spelar jag i band igen! Det ska eventuellt provrepas nästa vecka och förhoppningsvis så kommer allt att kännas bra. Vi har ganska schysst material, bra musiker och allt så jag tror det kan bli ganska bra. Under juldagarna var jag kreativ och spånade fram en massa riff och nu har jag idéer för typ tre nya kick-ass låtar.

Var för övrigt till en bekant och drack bärs till den totala skitfilmen "Jack Frost" ikväll. Ganska skum kväll faktiskt. Hur som helst så måste det seriöst vara bland de värsta skitfilmerna som någonsin producerats. Helt jävla sjukt hur totalt turbo-bajs-dålig den var. Jag kan fan inte komma på någon skådis som sjunkit så lågt som Michael Keaton gjort genom att gå från att spela Batman till att spela cp-snögubbe. Burn in hell you heretic.

Sitter och får mina trumhinnor smekta av Rainbow just nu. Dio's röst är fan out of this world.
Long live rock n roll!!! Let it live, let it live, let it liiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!!!


Soundtrack of this blog

Rainbow - Long live rock n roll


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer
Postat av: toolbattery

Thank you for this outstanding article.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback