Festivaltarmens återkomst

Jag har kommit fram till att det är roligt att göra musikvideos. Det är visserligen en hel del arbete och planering, men när man väl sitter och klipper ihop all skit så är det ganska underhållande stundtals. Jonas Åkerlund nästa? Aight, vi säger så. Det är en svensk snubbe som gjort musikvideos till bland annat Metallica och Madonna, ifall någon oinvigd läser det här.

Jag börjar sakta men säkert känna att det börjar dra i festivaltarmen nu. N. var som sagt upp i helg och vi började snacka lite om att kanske åka iväg på sweden rock nu till sommaren. Det var jävligt kul när vi var där 2006, och med deras första band som de presenterat nu för någon vecka sen så blir det säkert ganska awesome även nästa år. Hoppas vi lyckas slänga upp tälten en meter från huvudrollsinnehvarna i SwedenRock-DVD:ns dokumentärdel igen. Helt sjukt vilka roliga konversationer som uppstod ibland. Om någon råkar äga DVDn så är killen som sitter och plinkar gitarr, lite halvdrunk till Alice Coopers Schools Out just i slutet, herr N. Ganska ballt. Jag hade också velat vara med. Och allt annat folk man stötte på var hur schysst som helst! Lätt den bästa festivalstämningen ever. Fast jämfört med Graspop i Belgien, som vi besökte i år, så är SwedenRock lite dyrt. Men det har väl med svenska myndigheter och liknande bajs att göra.

Annars är det lugnt, ifall någon mot förmodan skulle undra. Ska aktivera mig imorn och pumpa lite järn samt kanske ta en jävligt lång promenad. Mina skor är dock inne på sina sista dagar och är inte alls speciellt behagliga att gå i. Det suger att vara pank. Men hey, jag har åtminstone en ny fin dator som man kan mixa en massa trevlig musik på utan att den lägger sig ner och dör efter någon minut. Cheers to that.


Soundtrack of this blog
Hardcore Superstar - Bag on your head

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Headbang

Näjs blogg!

Postat av: Mike

Thanks!

2007-12-11 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback