Konstigt

Jag håller på att pimpa upp min fina blogg med lite nya teckensnitt och grejer just nu, men har som vanligt lite beslutsångest. Ni får ha lite överseende ifall det ser lite konstigt ut ett tag framöver. Jag kanske till och med fixar en helt ny design när jag ändå håller på.

På senare dagar har jag faktiskt fått mersmak för webdesign. Jag har börjat plugga lite mer avancerade språk än html och så där. Man kanske skulle ta och försöka sig på att bygga någon gästbok eller kanske till och med ett forum, helt från grunden. Webdesign är faktiskt jävligt kul och även något som jag skulle kunna tänka mig arbeta med i framtiden. Eventuellt så blir det nog att läsa några sådana poäng till våren.

Kollade för övrigt "Lord of war" för andra eller tredje gången nyss. Helt sjukt bra film alltså, det måste ju vara Nicholas Cage bästa. Jag kommer då inte på någon annan han är med i som knäcker den. Con Air och Face Off går ju lätt bort.

Äh. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Grym film den däe Lord Of War

Postat av: Mikael

Thomczek: Japp! Jag älskar slutet på den.

2007-08-14 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback