Framework

Jag hatar officiellt att rama in saker. Fan vilket jävla pillerjobb alltså. Och när man väl fått skiten på plats och ska lägga på den enorma frontplasten, så är den så klart statisk och suger upp all skit i hela universum vilket man såklart inte märker förrän man sattit upp skiten på väggen. Bara att börja om. Nu är det i alla fall gjort och jag har världens finaste tavla med japanskt motiv på väggen. Cred till mig.

Ikväll blir det utgång. Ska inventera alkoholförrådet som inhandlades på finska systembolaget samt dela ut lite Dark Angel-flyers till folk. Nu är det bara en vecka kvar så smäller det. Det kommer bli absurt kul!

Jaha, nu ser jag att hela affichjävlaskiten glidit ner ett par centimeter i ramen så att passepartouten skymmer en massa text i botten. Excuse me while I kill myself.

:(

Soundtrack of this blog
Sentenced - No one there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback