Business man?

That would be me. Här för någon vecka sedan fyndade jag nämligen ett gammalt hederligt nintendo 8-bit med 17 spel för ynka 600 riksdaler. Helt galet billigt om ni frågar mig. Kände mig nästan kriminell av att fynda så hårt. Utöver alla spelen ingick det även något så lustigt som en hoppmatta vid namn "Family fun fitness" som folk antagligen roade sig med att hoppa på när det bagav sig på det glada 80-talet. Vid lite efterforskning så visade sig att grunkan är rätt sällsynt, så jag tänkte att jag slänger skiten på tradera och ser vad som händer. Jag slog till på stort och valde alla auktionstillval och satte ett utropspris på hela 500kr. Kanske lite väl saftigt, tänkte jag för mig själv.

Två veckor senare, närmare bestämt idag, slutade auktionen med ett bud på 1136kr.

Yippie!!


Soundtrack of this blog

Megadeth - 1000 times goodbye

Andra bloggar om:
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback