Master of kreativitet

Nu rullar musiksrivandet på rätt bra igen. Har en hel del nya idéer som jag börjat spela in lite smått, och en hel del är rent hit-material. Can't help but lovin' it. På torsdag börjar min praktik på norrbottensteatern vilket säkert blir rätt kul. Vettefan om teaterljud är min kopp te, men det är säkerligen lärorikt. Mamma och pappa var och hälsade förbi här i Luleå i lördags. De har varit i Thailand så jag fick lite sköna prylar, bl.a. en svinskön kimono! Helt festival alltså.

Imorn börjar Sarah jobba... jag tror jag ska vara kreativ och göra musik under tiden. Måste nog vara och träna lite också med tanke på att jag tryckt i mig typ 500 kilo smulpaj med vaniljsås nyss. Synd bara att man har världens träningsvärk from hell i benen. Hoppas det är borttrollat tills imorn.

Peppar peppar.


Soundtrack of this blog
Europe - Rock the night

Andra bloggar om:
, , ,

Kommentarer
Postat av: rebecka

du har la inte missat att mötley crüe kommer till sverige? biljetterna släpps idag!

2007-04-10 @ 07:21:11
Postat av: Anonym

Jo det hade jag missat. Damn, hade varit kul att se.

2007-04-10 @ 15:03:07
Postat av: Tomczek

Vad är det för musik som spiras av din kreativitet? Lite smånyfiken!

Postat av: Mikael

Tomczek: Det är mest metal/hård rock samt lite akustiskt. Håller på med en hemsida för närvarande. Har bara sång som jag måste spela in bättre på en massa låtar, sedan ska jag börja ladda upp :) Ska bli kul med kritik sen!

2007-04-11 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback