Svammel

Alltså fokkin' crap webblogg. Varje gång man loggar in så har man en miljon nya spam-kommentarer.

Idag hade vi första föreläsningen i ljudelektronik. Det var helt okej. Kändes dock ibland som att man redan gått igenom det mesta på gymnasiet men repetition är bra. Dessutom lär det ju bli hundra gånger svårare så småningom. Jag tycker det är rätt soft på universitet när man bara har en föreläsning om dagen. Man behöver liksom inte hålla reda på en massa olika böcker för olika kurser varje dag, och så slipper man byta klassrum hundra gånger. Undra varför de inte har likadant på gymnasiet? Plain madness.

Ikväll är det en ljudtvåa som har fest nere i stan. Jag är egentligen inte så ruggit festsugen men vill samtidigt träffa allt folk. Mamma och pappa ska till Pultviken (4mil härifrån) och bygga på stugan också, så det kan ju även hända att man drar dit och chillar med lite öl och bastu. Alltid nice.

Nu har jag fått bilderna av Nicke så jag tänkte uppdatera min väldigt sällan uppdatera bilddagbok inom en snar framtid. Nu ska jag diska! Tjipp!

Soundtrack of this blog
Stone Sour - Sillyworld

Andra bloggar om:
,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Välkommen till universitetslivet. Frihet under ansvar

Postat av: Mike

Tomczek: Yeah, thanks, Det känns liksom självklart att alla ska ta ansvar för sina egna studier. Man gör ju det liksom ändå för sig själv och ingen annan. Universitetslivet rocks, på det sättet. Frihet under ansvar is the shit! :)

2006-09-02 @ 02:35:09
Postat av: Ulrika

Du, rockstar wannabe - vill bara dela med mig av att jag sprang rakt in i en av de största rockstars genomtiderna idag - Mick Jagger. :)

2006-09-04 @ 20:31:46
URL: http://shoptilyoudrop.blogg.se
Postat av: Mike

Ulrika: Shit!! Fan vad grymt! Jag har ingen aning om hur jag skulle reagera om jag stötte på honom på stan. Antagligen som en hyperfanatisk japan. MICK JAGGER! WOHO! Känner mig nästan hedrad bara av att en som träffat honom idag kommenterar det i min blogg samma dag. Så grymt är det! ;)

2006-09-04 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback