Sushi, piercing och världens bästa skivbutik

Nu är jag hemma från Stockholm. Det var sweet. Vi drog med min DV-kamera på vår lilla trip så vi har dokumenterat det mesta de senaste dagarna. Tanken är att vi ska klippa ihop en kortfilm som ska kicka röf.

Vad har vi gjort då? Till att börja med så har vi suttit på tåg nästan 30 timmar sammanlagt, och försökt sova i div. bisarra ställningar. Dock utan större missöden. Väl nere i Stockholm käkade vi sushi, sprang runt på hundra olika affärer och som pricken över i:et så var vi fyra pers som kände för att pierca sig. Det blev två bröstvårtor, en navel och ett ögonbryn. Jag stod för ögonbrynet.

Det gjorde inte ont. Alls.

Dock har det mentala facket som jag förvarar information om bröstvårtor i, svämmat över totalt. Jag har aldrig hört så mycket snack om bröstvårtor på så kort tid i hela mitt liv. Det gjorde tydligen jävligt ont att pierca sig där. Tyvärr inget jag kan kommentera, utan bara förlita mig på mina källor.

Jag måste dessutom göra er uppmärksamma på att jag hittade min nya favoritskivbutik i Stockholm. Den ligger typ på odenplan ett stenkast från Hard Rock Café, och har en massa CD, DVD och vinyl - både nytt och begagnat. I många fall var det till och med billigare än på CDON. Mer nice blir det ju knappast?

Soundtrack of this blog
HIM - The Sacrament

Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Om det är den skivaffär som jag tror du menar måste jag hålla med om att den är riktigt bra! Finns en fet skivbutik någonstans i en mörk gränd längs med Drottninggatan där man kan handla mer udda musik för en spottstyver

Postat av: Mike

Jo, det gillar jag lite med Stockholm och säkert andra större städer. Man kan liksom gå runt på stan och helt plötsligt dyker värsta skivbutiken upp, som man aldrig hört talas om. Fascinerande :)

2006-09-14 @ 23:23:51
Postat av: Mats

Hej

En liten fråga. Du behöver inte publicera detta om du inte vill. Jag har tänkt börja marknadsföra oss genom att erbjuda dom som har bra bloggar smycken gratis varje månad om dom lägger en länk till oss i marginalen och skriver om oss ibland. Vi utvärderar varje månad hur det går och om vi ska fortsätta samarbetet. Ju mer du skriver om oss, destom mer får du. Vi har till exempel tänkt oss en sån här konstruktion. En krona per individuellt klick in till vår sida att välja smycken för, eller en summa som vi kommer överens om som startbelopp som sedan kan justeras uppåt eller neråt. Hör av dig om det låter intressant.

Mvh

Mats Carlsson
GalaXy -Piercings And Accessories-

www.galaxypiercing.com

2008-01-29 @ 17:51:45
URL: http://www.galaxypiercing.com
Postat av: Rockdoll

Bröstvårtan gör ont, ja :(

2008-05-05 @ 10:44:48
URL: http://rockdoll.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback