En weekend i Haparanda

Då var ännu en helg av livet borta. Vi har som sagt varit till Finland och kollat WASP. De var bra, mycket show och så där. Dessutom hade Blackie världens grymmaste mickstativ i form av ett skelett som var ihopsvetsat i någon metall. Han klättrade upp i det ibland och gungade fram och tillbaks medan de spelade sina hits. Skitballt. Ett sånt ska jag önska mig i julklapp.

Annars har helgen varit ganska rastlös. I Piteå skulle jag ha en massa att göra men här i Haparanda är det fan dött. Skumt hur fort man anpassar sig. Har suttit mest hemma hos N. och snackat musik och käkat korvstroganoff, som faktiskt blev helt okej fastän det var N. som lagade. Det hade man inte kunnat tro. Det enda jag kunde klaga på var den extrema osymmetrin hos korvbitarna. Haha.

Idag ska jag inte göra så mycket. Beställa lite stuff på nätet och kanske plugga någon minut. Blev lite sugen på att kolla film också. Såg att den där svenska vampyrrullen, "Frostbiten", hade dykt upp på statoil. Kan bli intressant att se då den är inspelad här i trakterna, fast jag känner på mig att den är skitdålig (mitt sjätte sinne). Jag återkommer på den fronten.

Nåväl. Nu ska det göras vettiga saker. Later!

waspoulu
WASP live in Oulu.

Soundtrack of this blog
The hellacopters - Everything is on TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback