Bakfylla, anime och valvaka

Igår var det radiofest på kåren. Det var ganska kul, fast rätt lite folk när vi kom dit. Kom väl mer folk allt eftersom, och när jag drog därifrån så var det nog rätt mycket. Jag minns faktiskt inte så bra. Det blev några bärs för mycket antar jag. Man var lagom bakis på morgonen första gången man vaknade. Två liter vatten, en huvudvärstablett och tre timmar sömn senare så var man som en ny männniska. Topp.

Har varit jävligt seg idag. Jag slet hem en anime-serie som heter "Trigun", så större delen av dagen har man suttit framför datorn och glott på anime. Rätt bra serie faktiskt. Nu senaste timmarna har jag kollat lite smått på valvakan. Jag röstade på sossarna så det gick ju inte så bra. Fast å andra sidan är jag inte så jätte insatt i partierna och deras politik så jag bryr mig egentligen inte så mycket. Men säkerligen så kommer man känna av en ny regering i vardagen, till det bättre eller sämre återstår att se.

Imorn ska jag vara duktig och ta tag i skolarbetet på riktigt. Jag ska hem till en klasskompis nere på stan och plugga lite, äta bullar och dricka kaffe/te. Jag ska också hämta ut mitt nya gymkort på kåren, så man kanske hinner dra första gympasset (i Piteå) fram emot kvällen. Dessutom har jag en himla massa lådor fyllda med skräp som står i min hall, som jag borde forsla iväg till närmaste dump. Jag måste seriöst beställa en ny digitalkamera nu. Sålde min gamla för ett par veckor sen, så nu har jag missat en massa fototillfällen. Synd att jag måste ha världens jobbigaste beslutsångest och inte kan bestämma mig för vilken jag ska köpa. Ole-dole-doff? Ska även beställa lite nya skivor från cdon så räkna med en hel del recensioner inom en nära framtid!

Oyasumi nasai.

Soundtrack of this blog
The hellacopters - I'm in the band

Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback