Sleep is the enemy

Nu är det bara några dagar kvar till Iron Maiden och Trivium! Vi kommer åka tåg ner och upp vilket tar en mindre evighet men det var iaf billigt. Alltid lika kul att spendera ett par timmar på att hitta den ultimata sovställningen utan att bryta ryggen. Ibland önskar jag att jag var en vig asiat. Jag har dessutom börjat lyssna in mig på triviums nya skiva nu när jag ske se dem. Låter schyst tycker jag!

Igår kom jag hem hit till Piteå från Haparanda där jag jobbat lite senaste veckan. Mitt lilla postfack var fullt med paket! För intresseklubben kan jag meddela att jag fick en sweden rock DVD, en Danko Jones och en The Hives-skiva. Hade även fått en bok till PA-tekniken och en Iron Maiden-tröja. Haha. Jag kollade sweden rock DVD:n och jag var inte med en enda gång! Snyft! Eller jo en gång på Doro faktiskt. Man ser mig längst fram. N. Var däremot med på dokumentärdelen och sjöng school's out med våra tältgrannar som typ var dokumentärstjärnorna. Vilken lotto att vi lyckades smälla upp tältet just brevid dem. Det var filmkameror där typ hela tiden. Jävligt sköna dudes alltså. Har inte skrattat så hårt som jag skratade där på länge. De lärde mig hur man dricker en halvliter öl på mindre än tio sekunder, samt att man ska undvika att bajsa i nerförsbacke, baserat på deras egna erfarenheter. Go figure ;)

Idag har jag bara gjort tråkiga men nyttiga saker som att diska och städa och sånt. Har korigerat labrapporter som ska lämnas in imorn och försökt läsa 90 sidor i PA-boken som ska vara lästa till imorn. Jag läste kanske 10, sen somnade jag. Inte för att det var speciellt tråkigt, utan för att jag har en tendens att somna när jag parkerar mig så bekvämt i soffan. Sov förresten mäktigt länge idag, typ till 3. Sen sov jag igen mellan 20-23. Tror det är något fel på mig när jag har så lätt för att sova. Eller så är jag bara bäst. Jo, så måste det vara.

Soundtrack of this blog
Breaking Benjamin - Evil Angel

Andra bloggar om:
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Jag kan sova närsomhelst och hursomhelst. På väg till Malta förra året somnade jag direkt när planet lyfte och vaknade när vi var halvvägs på väg ner på landningsbanan. Och jag sov vid vingen...Nej, sova är det inget fel på.

Triviums nya då? Hmmm, först gillade jag den, sen inte, sen gjorde jag det igen, sen inte. Nu vet jag inte vad jag ska tycka. Är dom duktiga och gör nåt nytt och häftigt eller kopierar dom bara? Lite väl mycket old-school Metallica

Postat av: Mike

Tomczek: Det låter bra. Min pappa kan somna på kommando, det är helt sjukt! Han bara lägger sig ner och somnar på en sekund. Väldigt skumt, men säkert praktiskt.

Jag gillar faktiskt triviums nya. Det låter inte direkt som något banbrytande, men kvalitén känns bra. Gamla metallica vet jag inte... det var det första jag tänkte på när jag hörde dem men det är ju mer tekniskt och kanske något snabbare. Men det låter definitivt mer 80-tal än deras tidigare plattor. Det är väl inget direkt nytt men de gör det bra och det känns fräscht och välkommet, ska bli kul att se dem live.

2006-11-14 @ 23:47:02
Postat av: Tomczek

Visst är dom förband till Maiden på lördag?

2006-11-15 @ 15:00:45
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Mikael

Tomczek: Japp, det stämmer bra det :) Snart är det dags! Woho!

2006-11-15 @ 16:54:37
Postat av: Hanna

Jag är för tillfällt SÅLD på Danko Jones.

2006-11-21 @ 20:20:27
URL: http://sayitisntso.blogg.se
Postat av: Mike

Hanna: Danko Jones är skitbra. Såg dem första gången i ett rundgång avsnitt (rockprogram som gick i SVT för ett tag sen). Måste se dem live!

2006-11-22 @ 02:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback