Paul Stanley och IKEA-korv

Helgen över och skolan rullar på igen. Hade PA-teknik idag, dock var jag jävligt trött så den större delen av koncentrationen gick åt till att inte somna. Jag tror jag måste börja sova mer.

Jag var hem en sväng till Haparanda i helgen... var ut på krogen med lite folk och så. Det var rätt kul så långt jag kan komma ihåg. Det blev nog lite mycket för de sista timmarna är som ett svart moln i huvet. Minns att jag träffade massa folk men har ingen aning om vad jag har sagt osv. Så går det när man blandar ut en halv liter sprit på en sprite och dricker allt på mindre än tre timmar. Vaknade hos N. på morgonen på något som skulle likna en madrass, och inget täcke hade han heller! Bastard. Något bakfull var man också som en trevlig bonus. Det släppte dock ganska snabbt. Jag har faktiskt inte spytt på typ två år nu fastän jag druckit mer än tillräckligt vissa tillfällen. Helt festival.

Passade på att dra på ikea och allt det där nya när jag var där borta. Rätt mycket folk på ikea ändå. Tog lite på hjärtat att gå igenom hela skiten. Testade deras välkända varmkorv med bröd för 5 spänn också. Nu förstår jag varför de kostar 5 spänn - verkligen ingen höjdare. Nästan värre än bakfyllan, haha! Seriöst. Länge leve bullens.

Jag har städat och diskat idag. Det tog säkert en timme att diska allting! Helt galet. Jag var bara tvungen att fota skiten när jag var klar:

21030-43
Mission accomplished

Mina kläder är typ helt slut så jag tänkte vara och tvätta allting nu för kanske en timme sedan. Jag bokade tvättstugan när jag var ner och gymmade, men nu när jag var ner med världens kanske tyngsta och mest sprängfärdiga tvättkorg så slapp jag inte in! Stod att det var fullbokat. Why god why? Life's a bitch. Men hey, jag har iaf fått hem lite ny musik i form av Paul Stanley's nya skiva (Live to win). Hörde den hos Nicke i helg och daaamn, snubben börjar trycka på 60 snart och låter precis som under glansdagarna med KISS. Imponerande. Ganska bra låtar också, någon påminde dock löjligt mycket om en KISS-låt.

Soundtrack of this blog
Paul Stanley - Wake up screaming

Andra bloggar om:
, , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Disk är ett sånt där mystiskt, nästan utomjordiskt syndrom som aldrig vill försvinna. Det spelar ingen roll hur mycket man precis diskat. Går du tillbaka till köket minuten senare står det minst lika mycket disk kvar. Fan, det känns drygt att diska femtio gånger om dan. Man kanske borde uppfinna nån sån där maskin som kan göra det åt en...=)

Postat av: Mike

Japp, det här med disk är riktigt wierd faktiskt. En diskmaskin skulle faktiskt vara riktigt nice, tanken har slagit mig en himla massa gånger men jag har varken cash eller någonstans att sätta en på :(

2006-11-28 @ 22:39:09
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:25:52
Postat av: Konstantinos

Cool...

Postat av: Kris

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback