H for hard, P for power...

Jag har tråkigt. Helgen har spenderats hemma här i Haparanda och jag är fortfarande kvar här. Åker nog inte förrän till slutet av veckan då jag kommer jobba lite här och så. Jag vill vinna en miljon - eller hundra. På fredag var jag på krogen med Nicke och Kaj och på lördag/söndag jobbade man. Hade velat vara på en halloween grej på stadshotellet på lördag - verkade vara ganska mycket folk ute då. I vanliga fall är det ganska dött där. Kul med omväxling.

För övrigt så har jag bestämt mig för ett motiv för tatuering nu. Tror jag (som vanligt). Studion i Piteå verkar vara ganska omtyckt och populär så det blir väl att gadda sig där. Det blir nog topp. Sedan har jag lite andra tatueringsideer som jag säkert hinner förverkliga inom en snar framtid. Kul kul.

Nu ska jag käka och sen ska jag kolla på "Silent Hill" hos Nicke. Är den lika bra som spelet den är baserad på så blir det helt festival. Fast de är aldrig lika bra som det de baseras på.

soundtrack of this blog
Charon - She hates


Kommentarer
Postat av: Tomczek

Vad är det för motiv då? Du får berätta sen om Silent Hill är något att se. Funderar på det själv

Postat av: Mike

Tomczek: Jag tänker hålla motivet hemligt ända fram tills att det sitter på (under?) min hud! Slänger upp en bild scen ;)

Silent Hill var väl godkänd men inte mycket mer. Lyckades inte riktigt med att fånga samma stämning som spelet. Men helt ok som sagt.

2006-11-07 @ 01:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback