Tent of torture

Då var spelschemat för hultsfred också färdigt. Nja, man kan ju lungt säga att lördagen blir hetast. Fast torsdag och fredag fanns det också en hel del att se. Resten av tiden går ju åt att vimla runt och dricka öl samt hålla utkik efter Virtanen som ska vara huvudattraktionen i det nyinrättade tortyrtältet där man för en billig peng får uttöva tortyr på honom. Allt är tillåtet. Eller vafan, vi säger att det är gratis. Det är ju trots allt för välgörande ändamål.

Jes, det blir kalas. Väntar bara på att min jävla iPod ska uppdateras så jag kan börja trycka in festivalmusik - den har hållit på i en halvtimma nu. Jag har bara haft den i ett halvår och den ser redan helt förstörd ut. Repig som om nån skulle tryckt den mot asfalten i 200km/h. Men det är väl så det ska vara - sliten med hälsan. Metaaaal.

Hm. Vad ska man hitta på innan det är dags för jobbet? Justja, det är onsdag vilket betyder att nya Bleach kommit ut. Nu blev jag glad. Och nu kom jag på en massa shit jag har att göra. Bra bra, inga rastlösa dagar här inte. Hoppas jag får paket på posten också så blir allt haleluja. Nu ska jag dunka risifrutti och sånt.

Tack till trevliga albinon som förklarade vad "Gast" är i förra inlägget. Det verkade rimligare än
bildresultatet   jag fick på google.

Later.

Soundtrack of this blog
Alice Cooper - Little by little

Andra bloggar om: musik, hultsfred, ipod, spelschema

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Ja vad är det med dom där Ipodsen? Var länge emot dom men föll för trycket, sålde min iRiver 20 gigare och bytte mot en Ipod Nano. Grym design men dom förstörs fort och blir repiga. Standardlurarna börjar redan svajja och här har vi en hel Ipod-generation med total avsaknad av bas i sina öron....

Postat av: Mikael

Jo, min hade en massa synliga repor bara efter nån dag i fickan. Har aldrig använt standardlurarna utan istället Koss The plug optimerade med såna där granar (som dyrare öreonproppar) istället för standard-"dynorna" som sög älgballe. Tycker de har funkat kanonbra :)

2006-06-06 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback