Rockaluja!

Fuck yeah! Lordi vann. Min exemplariska smak börjar kanske bli lite mainstream nu när hela schlagerpubliken röstade på ett hårdrocksband. Jag kände på mig att de skulle ta hem allting hela tiden. Ännu att de fick högsta poängen någonsin. Schlagervärlden kommer aldrig vara sig lik nå mer. Hard rock halleluja! Fick just höra att Lordi ska spela på hultsfred i sommar. Det passar ju väldigt bra när jag ska dit.

The arockalypse has indeed begun.



Över till något annat. Jag hatar Fredrik Virtanen. Jag brukar inte hata människor så där grundat på nåt de skriver i sin blogg. Jag syftar på det han skrev om Lordi och att all hårdrock är satanism. Då måste han ju också mena att alla hårdrockare är satanister? Han är ju bara för dum för att det ska vara sant. Han måste tamejfan vara tvilling - en kan inte vara så dum. På samma sätt som man kan tro att visa människor kommer på idol-uttagningarna och gör bort sig så ofantligt mycket för att de fått betalt av produktionsbolaget. Samma är det med Fredrik Virtanen. Han har fått en massa pengar av aftonbladet för att folk ska ha nåt att skratta åt (verkligen inte skratta med) och nåt de ska kunna ha på sina greatest bloopers. Dock spelar aftonbladet ett farligt spel. Virtanen kommer bli aftonbladets och hela nöjesvärldens förfall om han inte störtas omedelbart bums. Fuck you Virtanen. Hoppas jag aldrig behöver se dig.

Soundtrack of this blog
Lordi - Hard Rock Halleluja

Andra bloggar om:
Lordi, eurovision, Fredrik Virtanen, Hultsfred, Musik

Kommentarer
Postat av: Hsson

Äntligen har folk förstått, melodifestivalens schlagertrams musik är död, länge leve folket!

2006-05-22 @ 13:17:27
Postat av: Mikael

Amen, mate.

2006-05-22 @ 13:53:31
Postat av: Emma

Eller så ska man kanske inte ta allt Virren skriver allt för seriöst?

2006-05-23 @ 17:25:29
Postat av: Mikael

Emma: men det är inte första gången han klankar ner på hårdrock. jag trodde han skämtade först. skum dude.

2006-05-23 @ 18:58:46
Postat av: Tomczek

Jag hoppas verkligen att Virtanen dör en plågsam död i någon sedan längesedan utrotad sjukdom, kanske lepra och att det drabbar hans hjärna först! Det är inte första gången han yttrar en sån kommentar om hårdrock och lyssnare av denna musik. En gång vräkte han ur sig spya om alla Soulflys fans när han hörde bandet spela live. Den killen borde ha större koll innan han yttrar sig! Att behöva se kräket på tv gör ju inte saken bättre. Tydligen kan vilka mentalt störda idioter som helst få ha ett tv-program. Nej, tack. Som jag brukar säga till folk jag inte gillar "snälla, dö".

Apropå schlagern kan jag inget annat än säga: "Ha, där fick ni alla konsvervativa trångsynta arslen som inte kan tänka utifrån er egna mentalt trånga lilla gråa låda!" Har ni inte fattat vad Lordi går ut på än tycker jag synd om er! Säg vad man vill om bandet, jag gillar dom inte speciellt mycket, låten och deras musik är bara godkänd hos mig, men att dom förstörde schlagern för all framtid är verkligen det som får mig att hånle! Dom visade att man behöver bara vara ful och köra en stor show för att vinna! Det är aldrig musiken som spelar någon roll! Säg det till alla jävla öststatsluder som klädde sig minimalt och försökte vara Britney eller Shakirakopior! När ska folk fatta?! Ser fram emot nästa års schlager! Nån pundare lär väl köra något ännu värre!

Ett citat angående musik:
"one of the wonders of the world is going down" - Steve Wilson, Porcupine Tree

Postat av: Anonym

Jag älskar lordi

2006-05-24 @ 08:25:37
Postat av: Lordi Älskaren!

Asså Lordi Bara Äger Sååååååå Bra,Har Jag Inte Rätt Va!!!!!! Ni Är Mina Idoler=)Jag Går Om Kring Och Visslar På Era Låtar

2006-05-24 @ 11:17:53
Postat av: Mikael

Tomczek: Amen, brother! Vi borde starta en kupp mot Virtanen. Typ storma aftonbladets huvudkontor och kidnappa roten ur all idioti himself. Vi utsätter honom för alla tortyrer known to man. Men vi låter inte honom dö, utan låser sedan in honom i ett rum med bara speglar så han får lite qualitytime med sig själv. Eller är vi så onda? Jo, han förtjänar det.

Haha, ja ett band som Lordi i eurovision är som en crackhora på nobelmiddag eller nåt. Det var verkligen spaktakulärt. Att de vann hela skiten samt tog högsta poängen någonsin gjorde ju inte direkt saken mindre spektakulär ^^ mwahahaha. Fan vad fint!

Jag tror du tog priset för längsta kommentar förresten ;)

2006-05-24 @ 19:26:45
URL: http://mikael.webblogg.se
Postat av: Mikael

Lordilover: That's the spirit! :)

2006-05-24 @ 19:28:10
Postat av: Anonym

lordi äger fett mycket

2006-07-02 @ 12:41:35
Postat av: Anonym

asså älskar lordi fett mycket

2006-07-02 @ 12:42:17
Postat av: Anonym

älska lordi 4-ever

2006-07-02 @ 12:42:41
Postat av: Anonym

lordi

2006-08-26 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback