Grattis Macke!!

Kollade just på hulken i brist på annat. Helt ok film. Snygga effekter och sånt men det är allt den är. Helt ok alltså.

Idag var jag ute och sprang för första gången i år. Det var varmt och bra väder idag, hoppas det inte drar över nån snöstorm eller nåt sånt nu. Man vet ju inte nuförtiden. Det känns iaf skönt att sommaren börjar vara här. Det är nog min favoritårstid ändå. Vintern är kul i nån vecka, sen är den bara kall och pissig.

Idag fyllde även en av mina bästa vänner 20 år. Grattis Macke. Om typ en månad ska jag ner och får väl fira lite då eller nåt. Ska bli riktigt skönt att komma härifrån om än så bara för ett par veckor. Jag flyttar ju ändå till hösten så det blir ju kalas då med. Hoppas jag.

Nu har kreativiteten kommit tillbaks och jag har en massa låtar som snurrar runt i huvet. När jag tar mig lite tid och ork och mixar färdigt de gamla låtarna så ska jag börja med det nya så fort som möjligt. Jag har börjat läsa musikteori och sånt där mindre roligt lite seriösare nu. En bok om gitarrens stämning typ. Varför den är stämd som den är och de miljoner fördelarna med det. Jag har väl plöjt igenom 10 sidor typ. Gäsp.

Nu ska jag sova så man orkar fortsätta med det eviga jobbandet. Men det känns ok.

Later.

Soundtrack of this blog
Bruce Springstten and the E street band - The River (live)

Andra bloggar om:
helg, gitarr, the hulk, kreativitet, sommar

Kommentarer
Postat av: Innala

Jag har sett hulken två gånger (försökt att se den) Jag somnade dock båda gångerna. En riktig kalkon :P

Postat av: Mikael

Hehe, den är väl inte så bra men det finns ju en miljon filmer som är mycket sämre. Men du är ju en fellow powersleeper så du kan säkert somna till vad som helst ;)

2006-05-09 @ 18:30:21
URL: http://mikael.webblogg.se
Postat av: Film & Musikbloggen!

hulken är en riktig jättekalkon, pinsamt dålig!!

2006-05-13 @ 13:38:40
URL: http://brm.blogg.se
Postat av: Mikael

Kom igen nu. Så dålig är den inte. Det är ju hulken ffs ;) Om den skulle vara pinsamt dålig så skulle det inte finnas medel för att beskriva alla andra filmer som slickar botten på toastolen.

2006-05-15 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback