zzzzzzz

Sorterade just alla min mp3or. Det tog ett tag kan jag lova, men nu hittar jag iaf allt. Jag hade en massa skit på datorn som jag inte ens visste om. Det var dagens meningsfulla gärning. Nej men lite har man fått gjort ändå. Börjar närma mig slutmixarna på låtarna och så. Måste bara fixa en hemsida och lite serverutrymme nånstans så blir biffen well done.

Kollade "Score" på fyran ikväll, med Robert Deniro och Edward Norton. Den är ganska bra, skitlänge sen jag såg den sist så jag kom inte ihåg hur den slutade. Bra att minnet sviker ibland faktiskt, man får uppleva spänningen en gång till. Handlade om ett par tjuvar som ska göra sista stöten för att sedan ha eknomin tryggad för resten av livet typ. Rätt bra och småsmart. Så där stresspännande också. Jag ger den MMMM.


Usch. Jag är trött. Ska bli skönt att sova.

Later.

Soundtrack of this blog
Travis - Why does it always rain on me

Andra bloggar om:
Mp3, Score

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback