sug på karamellen

07:25 knackade det på dörren, och jag fick besök av de tre vise männen. Lagom nyvaken var man. De satte på plats det nya elementet. Äntligen. Det tog som sin lilla tid, säkert tre månader sen det gamla elementet kände för att börja gå sönder. Fyfan vad skönt och tyst när den där elvärmargrejen inte dampar på med sin fläkt.

Dagens visdomsord: "Sug på karamellen för den är faaaan inte långvarig. ´Pling pling´ så har tiden gått, ungarna flyttar ut och man undrar vafan det är för kärring man står i samma rum som."

Haha, alltid lika bra. Hoppas nästan att nåt annat går sönder så man får ta del av deras ovärdeliga visdom. All of my respect till kommungubbarna. They're the shit!!

21030-19
De tre vise männen

Fan måste fixa lite gröt. Känns slitet att börja sova igen. Ska nog ner och spela trummor. Jo, så får det bli. Later!

Soundtrack of this blog
HIM - Heaven tonight

Andra bloggar om:
visdom, tre vise männen, kommungubbarna, element

Kommentarer
Postat av: S

yepp, jag kan inte annat än hålla med en massa. Och ganska najs citat där^^

Postat av: Katarina

Men shit! Det var det som lät från mina element, då förstår jag ;)

2006-03-24 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback