Octopussy

Idag spenderades fredagskvällen till att kolla octopussy med agent 007 för... hm... 72a gången? Nej men många gånger har man sett de där filmerna. Har till och med alla inspelade på VHS från ganska många år sen när de gick på TV3. James Bond i mitt hjärta.

Octopussy är väl inte bland de bättre Bond-filmerna men hur som helst så är det en klassiker. Sen är ju Maud Adams med, och hon är ju från början från Luleå som bara ligger typ 12 mil härifrån var jag bor. Det är ganska häftigt tycker jag. Jag såg nåt program som hon var med i på en svensk kanal för ett tag sen där det var en massa folk som hade flyttat in i nåt slott här i Sverige. Måste säga att hon ser jävligt bra ut för att vara över 60 år gammal. Tror iaf hon är över 60 år om jag inte minns fel.

Om Roger Moore är gubbsnygg så måste jag säga att Maud Adams är ganska jävla kärringsnygg. Haha.



Domen: MMMM

Andra bloggar om:
James Bond, Octopussy, Film

Kommentarer
Postat av: Innala

Octopussy är en av Roger Moores sämsta filmer. Den har sina höjdpunkter men jag tycker inte den är lika slående som "The man with the golden gun", "Live and let die" etc. Roger Moore är gubbsnygg som satan! Maud Adams är ju med i två rullar.

Postat av: Mikael

Helt rätt, förutom att Maud Adams är med i tre bond-rullar! ;)

2006-03-19 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback