Macke has left the building

Det har varit lite segt med uppdateringar här nu, men det är bara för att jag varit så fruktansvärt upptagen. Säger vi.

Idag förde jag Macke till Luleå. Vi hann med en hel del ändå senaste veckan. Bl.a. så har vi varit i studion och campat, jag spelade in en hel del sång för första gången. En del blev skit, en del blev godkänt. Kommande dagarna ska jag mixa låtarna så gott jag orkar och sen kanske våga lyssna på dem.

Igår var vi och spelade bowling. Jag är fortfarande regerande mästare i Mikael/Marcus-serien. Macke fick dock en strike mer än mig, det var lite snyft snyft. Men så klart är det poängen som räknas, muahah. Hädanefter så ska vi ha vår årliga bowlingmatch. Bowling är nåt sånt där som man gör en gång om året känns det som.

Fyfan vad jag har mänkat senaste dagarna. Känner mig faktiskt lite fetare efter all skräpmat. Har käkat burgare/kebab/pizza senaste dagarna. Nu ska jag fan inte käka nå skit resten av året med undantag av hultsfred och sweden rock. Då är det mänksäsong once again.

På tal om sweden rock så släpps den tredje headlinern imorn 9:00. Hoppas det blir nåt man vill se. Damn it. Allt man vill se känns som för bra för att vara sant om de skulle komma till SRF så jag ska inte ha nå förväntningar alls. Det kommer ändå nåt som man inte är så het på. Min vanliga tur.

Justja, jag fick inga maiden-biljetter. Fan. Nu måste man köpa dyrt från tradera eller nånstans om man ska dit. Biljetterna släpptes 9:00 och jag var på sidan 9:06. Fick stå i kö i en timme och när jag äntligen kom in så fanns det bara kvar sittplatser så långt bort i från scenen som man bara kan komma. Fatta, de sålde slut 3 spelningar i sverige på en timme. Damn. Sen blir man så pissed off när man 10 min efter biljettsläpp ser en massa biljetter på tradera till överpris. Folk köper bara för att sälja och tjäna pengar på folk som verkligen vill på konserten.... you fucking fucks. Ticnet är också en FUCKING FUCK eftersom de tillåter folk att köpa 10 biljetter var. 3-4 skulle vara rimligare. 10 st bidrar till den svarta marknaden. Skit i pankakan.

Eh. Later.

Soundtrack of this blog:
Black label society - Stillborn

Andra bloggar om:
Sweden Rock Festival, Iron Maiden, Ticnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback