Help!

Uh, småsegt det känns idag. Vet inte varför, kanske håller på att bli sjuk. Kollar på "Rovdjuret" på fyran just nu. Skitlänge sen jag såg den, men det är värt att se den, det är ju med Arnold after all. Hum, jag är inte ens trött ännu. Före kollade jag "Röd drake" eller vad den nu heter, med Hannibal Lecter you know. Man har inte så många val när man bara ser 1an 2an och 4an. Men hey, jag ska inte klaga.

Imorn blir det att jobba igen. Söndag är nice att jobba, det är ganska lugnt och man får OB-ersättning och det är ändå en sån där slödag som man inte gör så mycket vettigt på. Inte för att den här lördagen var så händelserik. Men film är ju adlrig fel, jag kollar fan nästan aldrig nå film nuförtiden. Skumt.

Har börjat lyssna in mig på världens största band också, The Beatles. Woooosh.

Oj, nu började rovdjuret igen (det var reklampaus). Later!





Soundtrack of this blog
The Beatles - Help!

Andra bloggar om:
Predator, Rovdjuret, Red Dragon, Röd drake, Beatles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback