För civiliserade för metal

Kollade just rundgång. Alltid lika bra, men jag skulle göra det bättre. Sorry Melker och Mattias men ni är lite mesiga på nåt sätt, ni måste liksom bli lite vilda och hoppa runt lite. På nåt sätt, det är svårt att förklara. Ni är för civiliserade helt enkelt.

Fan jag hade en massa som jag tänkte skriva nu men jag minns som ingenting. Är det inte jobbigt när man har nåt i huvet hela dagen och när man väl ska ta ut det så är det som bortblåst? Anyway, jag kommer nog på vad jag skulle skriva imorn.

Justja, Mikebike som skriver bloggfrossa har fixat en klagogramservice i betastadiet, han ska liksom provköra den nu, och jag blev typ hans första klient. Coolt. För er som inte fattar vad det gåt ut på; kolla blogfrossa, finns i länklistan. Jag ville skicka klagogram till Applestore. De som följt min blogg vet antagligen vad jag syftar på, det vanställda citatet på min iPod. Det är fortfarande en gåta hur de lyckades med det. Inkompetenta åsnor.

Justja, det presenterades nya band till SRF och hultan idag. Till SRF kom det jävligt bra band, till hultsfred var det mest skit. Men fan så king det blir att se Soilwork där. Woho. En riktigt skön sommar blir det. Skriver lite mer om bandsläppen imorn, för då är jag ledig och har onödigt mycket fritid som jag kan lägga på bloggen. Ain't that fun?

Näpp, nu ska jag sova. Later!

Soundtrack of this blog
Cornelis Vreeswijk - Polaren Pär

Andra bloggar om:
Rundgång, bloggfrossa, sweden rock, hultsfred, applestore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback