Dissa bomberna, för fan

Wooho, mindre än tre månader kvar till Sweden Rock Festival 2006 nu. Lite nice. Jag tror sita banden skulle släppas nu i veckan också, ska bli nice att se vad det blir. Alice in chains har ju återförenats om jag fattade rätt, och ska ha några festivalspelningar här i Europa nu i sommar. Skulle ju vara lagom nice om de kom till SRF, fast de kanske är lite dyra.

Något rastlöst det blir nu i veckan, jobbar typ bara på torsdag. Får hitta på nåt vettigt att göra, eller jaa... jag har en massa vettigt att göra men jag orkar fan inte. Måste typ mixa låtarna hur mycket som helst ännu, bara dte tar sin lilla tid. Borde ha riktiga studiomonitorer så man hör vad fan man håller på med. Det låter alltid annorlunda i mina jävlabajsskitcrapdatahögtalare. Fast jag har kommit på att om det låter bra i iPoden så låter det nästan bra överallt. Mixa är fan ett helvette, fast det är fint när man börjar få det att låta bra.

Ska bestämma kurser att läsa till hösten om det nu blir att läsa till hösten. Fast det blir det nog. Japanska, geografi, historia och sån grejer tror jag. Har fan ingen aning om vad jag ska bli, men ska iaf söka in på musikproducent till hösten. Fuck yeaaaah.

Jag har redan typ 10 låtar till i huvet. Men man ids som inte börja innan man fått färdigt det senaste man spelat in. Småsjukt, jau. Lite gott det är med kycklingbaguette och yalla! ... woooosh, it's the new shit.

Imorn blir det att vakna tidigt och köra all the way till Luleå. Måste vara där typ 10, jag lär ju somna i bilen och vakna upp i ett dike nånstans. Ska passa på att handla lite kläder och shit. Om det blir tid över. Jag ska nämligen utbilda mig lite, haha.

Stone Sour - Idle Hands, lite bra låt. Bara så ni vet. Kollar lite på TV, nåt skit om kärnvapen. Alla verkar fan ha kärnvapen. Iran hit och dit, ett land mer eller mindre, vem bryr sig? I slutändan så smäller det lika hårt ändå. Kan man inte bara dumpa alla vapen och slåss som män? Fist fights? Skapa en internationell "Fight Club" där alla politiker kan avreagera sig mot varann istället. Dissa bomberna. Det är ju lame.

Rednex, Jeeesus vilket SKIT. Alla melodifestivalbidrag suger fan Hitlers bulle. Förutom Andreas Johnsons "Temple of Love". Vinner inte den så... hum... går världen under. Fast det gör den ändå. Linda Bentzing eller hur hon nu heter hade fina kläder iaf. Iron Maiden och en massa shit. NICE!

Nu ska jag sova, laaaater.

Soundtrack of this blog
Stone Sour - Idle Hands

Andra bloggar om:
Melodifestival, Sweden Rock Festival, Musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback