Broken glass

Tänkte fixa kopior på mitt slutbetyg idag så jag kan skicka till skolorna. Jag hittade inte mitt slutbetyg, har letat i fan 3 timmar i ett rum på knappt 20 m2. Fan jag var helt säker på att jag tagit hit det men nu börjar jag tvivla. Jag kanske drömde att jag tog hit det? Haha, fan vad lam dröm. Ska kolla ännu i marielund, annars är det long gone. Antagligen har jag råkat slänga det (stabilt) eller så har nån snott det. Det senare är nog inte så sannolikt men man vet ju aldrig. Läste nyss att man får ett nytt från skolan för 50 spänn. TUR DET. Borde kollat up det först så hade jag sluppit all jävla skit som inträffat senaste timmarna.

När jag skulle kolla bakom ett skåp så drog jag liksom lite i det, då föll tre tavlor som låg uppe på skåpet ner på golvet. De var inramade och hade glas. Klirr sa det och det låg glassplitter precis överallt. Saken blev inte bättre av att jag hade halva min garderob på golvet. Det var glassplitter i varenda tröja och byxa ffs. Det här är inte en bra dag. Nu måste jag köpa nya ramar till de fina tavlorna som Sofia gjort. Tur att själva målningarna förblev oskadda. Phew.

Nu behöver jag mat. Tja!

Soundtrack of this blog

Lovex - Guardian Angel

Kommentarer
Postat av: Heidi

hur gick det med slagsmålsklubben, bra eller dåligt?

2006-04-01 @ 19:21:39
Postat av: Mikael

Helt okej faktiskt. Fast MAchinae Supremacy är nog mer min kopp te. Men lätt att man kollar slagsmålsklubben på hultsfred :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback