84 dagar kvar...

Finally har man fixat någorlunda bra mixar på låtarna. Nu ska jag bara fixa en hemsida och sen kan man ladda upp lite skit kanske. Måste bara hitta lite serverutrymme nånstans. Nån som vill ge mig typ 50 mb nånstans? plzplzplz.

Jaha, det här var annars en sån där slö dag. Man är så rastlös så man nästan klättrar på väggarna, imorn får man iaf jobba och känna att man gör nåt meningsfullt. Tjäna pengar är ju alltid meningsfullt, speciellt när man behöver dem. Jag drog även fram mina skidor idag, så imorn ska jag dra till Riekkola och åka några km. Man blir småless av att träna inomhus hela tiden, skönt med lite frisk luft once in a while. Fan jag låter som en pensionär. Det är väl sånt man får ta ibland. Hell jes.

Nu har man börjat grovlängta till Sweden Rock och Hultsfred... uargh sommar kom nu! Jag kan redan höra tonerna av HIM, whitesnake, Alice Cooper, WASP, Backyard Babies, Soilwork, Edguy och alla andra banden man ska se. Jag kan redan känna lukten i tältet när man vaknar bakis som en gris på morgonen, och jag kan redan känna känslan av att pizzan vill upp igen fort som fan efter att man käkat lite, bakis som fan. Ah, jag längtar. Hoppas man inte går och dör eller nåt före. Om jag ska bli överkörd eller nåt så please låt det vänta till hösten. Thank you.

Äh. Nu är det bedtime. Later!

Soundtrack of this blog:
Whitesnake - Restless Heart

Andra bloggar om:
Musik, rastlöshet, Sweden Rock, Hultsfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback