mission Sweden Rock: accomplished!

Nu är sweden rock slut - snyft snyft. Jag hade jävligt roligt och trevligt. Vädret var så bra det bara kunnat vara och stämningen var på topp. Såg en massa otroliga band som jag avgudar och träffade en hel del nytt folk. Sitter hos vännen i Örebro nu och försöker återhämta mig innan det är dags att kick some ass i hultsfred. Rösten är borta, kroppen värker, näsan rinner och jag hostar helt hysteriskt så fort jag anstränger rösten. Tänker inte skriva desto mer nu utan återkommer med en större sammanfattning när allt är färdigt och så. Det är en hel del att berätta om.

21030-25
sweden rock

Later!

Soundtrack of this blog
Edguy - Superheroes

Kommentarer
Postat av: vhcfan

Var också där, gryyyymt kul! Blev av med min "festival-oskuld" *asg*
Krya på dig! :D

Postat av: Mikael

Oj, det blev nog jag med om man inte räknar graspop förra året som jag var på en dag :) Rock 'til you drop!

2006-06-13 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback