Hemma

Nu är jag hemma igen - kom hem igår. Min luftrör är helt trasiga eller nåt. Hostar precis hela tiden och det känns konstigt när man andas. Blä.

Anyway... Hultsfred var fint som fan. Trevligt folk och bra spelningar - mer behövs väl inte? Ska väl skriva lite mer senare kanske. Håller just nu på med att organisera alla bilderna för att sedan slänga upp på min bilddagbok. Det var verkligen inte lite bilder jag hade tagit. Jag verkar vara väldigt kåt på att ta bild på precis allt i fyllan, och det mesta blir även väldigt suddigt då. Men några fina bilder blev det trots allt.

Fyfan denna hosta alltså. Jag har aldrig varit med om nåt liknande. Hostar vid varje andetag ungefär. Och det gör ont i halsen också. Perkele.

Nu ska jag sova.

Soundtrack of this blog
Sentenced - Broken

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är adressen till din bilddagbok?

2006-06-21 @ 19:07:52
Postat av: Mikael

Wait and see.

2006-06-22 @ 13:21:23
Postat av: Helena

Tummen upp för Hultsfred.
Jag däckade innan In Flames dock.
Men de måste ha varit ruskigt bra?
/ Hella

Postat av: Mikael

Ja, In Flames är alltid bra. Bland sveriges bästa liveband vågar jag lätt säga! :) Jag var lite full så minnet är så där ~ från spelningnen. Men jag minns känslan och det var underbart ^^

2006-06-25 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback