Fan vad seg

Satan in the street vilken seg dag det här utvecklades till. Låt mig beskriva.

1. Vaknade runt 13.00
2. Satte mig framför datorn till ungefär - 15.00
3. Lade mig i sängen och somnade, vaknade - 18.00
4. Käkade (enda målet för dagen)
5. Kollade TV hela kvällen
6. Bastade 23:00
7. Nu sitter jag här, ska sova efter jag skrivit ner den här skiten - 00:47

Kan tillägga att jag hostat ganska frekvent hela dagen. Perkele. Morsan ringde imorse och trodde att jag hade "
Akut Bronkit" och det stämde jävligt bra. Vad kan man göra om man har akut bronkit? "Hosta ordentligt". Hm, tack... vafan gör jag nu då? Känns som att jag hostar ut inälvorna vilken sekund som helst. Shit a'la fuck.

Fotbollen var iaf rolig att se på - Brasilien mot Japan. Givetvis visste man att Brasilien skulle vinna men jag blev överraskad över hur bra Japanerna spelade. Trodde de skulle vara mycket sämre. När Japanerna gjorde matchens första mål och tog ledningen med 1-0 ramlade jag nästan av stolen. Efter år med anime och japansk musik så har jag utvecklat en stor kärlek till landet och planerar att bo där en del av mitt liv. Det var verkligen en fröjd för ögat när de tog ledningen mot världens bäst rankade fotbollslag. Sedan vann ju såklart Brasilien men det var hur kul som helst ändå.

Nu ska jag lyssna lite iPod innan jag somnar. Köp Bon Jovi's senaste platta "Have a nice day". Den är otroligt bra.

Oyasumi Nasai.

Soundtrack of this blog
Bon Jovi - Complicated

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hostklubb?

Postat av: Mikael

Absolut!

2006-06-25 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback