Back in business

Nu har jag varit ganska slö på bloggfronten ett tag - ska börja skriva lite oftare. Har mått skit senaste dagarna med hosta och übertrötthet. Hela kroppen har känts helt tom på energi och jag har mest legat i sängen och segat. Nu börjar det dock bli bra igen. Imorn börjar jobbet också igen så man får hoppas man känner sig återhämtad by then.

Jag har nästan fått alla bilder av M nu från Sweden Rock och Hultsfred. Har hunnit ladda upp en del redan på bilddagboken och imorn tänkte jag hinna med resten. Har redan börjat fantisera lite i smyg om nästa års festivaler. Tänkte sikta lite högre på typ Roskilde och Wacken då. Det är tydligen svinbilligt att åka till Wacken hörde jag, inte alls mycket dyrare än till Sweden Rock.

Har en fin beställning på gång från cdon också. Har gått en massa pengar nu senaste månaden med festivalerna och allt men det är bara några filmer och skivor som jag måste ha. Som vanligt. Bland annat Hardcore Superstar's nya skiva. God damn vad den är bra. Det är ett band som jag fått upp ögonen för som fan senaste månaderna. Deras spelning på Sweden Rock var bland sommaren absoluta höjdpunkter måste jag våga påstå. Fan vilken bra spelning det var. Är svinsugen på att åka på peace and love i Borlänge bara för att se dem igen. Och det skulle jag också, om jag inte jobbade. Perkele. Mitt hjärta gråter.

Såg just att jag hade fått en jättefin kommentar på ett gammalt inlägg. Jag blev glad som fan. Skitkul med så trevliga läsare. Tack!

Soundtrack of this blog

Hardcore Superstar - Bag on your head

Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tindrande

Mitt hjärta gråter också. Missade tyvärr Hardcore på sweden rock. Och ändå bor jag i trakterna. Illa. hehe Men folk sa att det inte var så bra ändå? trångt tält? :)

2006-06-28 @ 03:09:56
Postat av: Mikael

Ja oj då missade du verkligen en FET spelning :) Mjo, själva spelningen var ju svinbra, det dåliga var att de spelade i lilla rockklassikertältet, kunde gärna spelat på nån av de större scenerna för det var ju svinmycket folk som stod utanför tältet och inte fick plats där inne. Jag lyckades dock trycka in mig som vanligt ;)

2006-06-28 @ 11:52:56
Postat av: Tomczek

Ja, Wacken skulle jag verkligen vilja åka till! Grymma band som brukar uppträda plus att man slipper alla popnötter och får lyssna på bara hård musik! Har velat åka länge, kanske blir det av någon gång!

Postat av: Mikael

Tomczek: Wacken låter kalas på hur många sätt som helst. Oj, då kanske vi råkar springa på varann där in a near future :)

2006-06-29 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback