Man går ju mest och väntar

Lite update. I dagarna har jag som sagt fått reda på att jag kom in på ljudteknik och jag försöker som besatt fixa lägenhet till början av augusti så jag slipper flytta in hos mina föräldrar i en hel månad. Phew. Jag har jobbat mest hela tiden men det är bra för då får man pengar. Fast visst blir man less också - kunde säkert göra en massa roligare saker.

Min gitarr kom inte denna vecka så jag hoppas att den kommer imorn. Jag är som ett barn på julafton när jag köper gitarr. Jag bara väntar och väntar och väntar. Fast jag väntar nog på en massa annat också.

Ja, vad ska man säga?
Man går ju mest och väntar.


Lustigt. Och sant.

Soundtrack of this blog
Deep Purple - Highway star

Andra bloggar om:
, , ,

Kommentarer
Postat av: urban

vad är det du går omkring och väntar på?

2006-07-19 @ 10:31:16
Postat av: Mike

allt och inget och någon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback