Lite vinyler

Idag handlade jag lite vinyler av min personliga vinylleverantör. Han kommer då och då när jag jobbar med en påse handplockade vinyler och säljer dem till mig. Billigt. Jättebilligt.

Idag fyndade jag följande:

Led Zeppelin - Remasters (I, II och III i en 3LP)
Def Leppard - Get rocked, picturedisc
Iron Maiden - Dance of Death, DLP picturedisc
Black Sabbath - Headless Cross, picturedisc
Judas Priest - Demolition DLP
Scorpions - Tokyo Tapes DLP
Kiss - Alive! DLP
Deep Purple - Come taste the band DLP
Rainbow - Best of DLP
Manowar - Hell on wheels (live) 3LP
Black Sabbath - Vol. 4

Och vad betalade jag? Det var nästan pinsamt billigt - så man börjar fnittra vid blotta tanken. Bara 300 spänn. Skivfynd är en av mina stora passioner här i livet och i det här fallet är ordvalet "skivfynd" fan en underdrift. Finns inte ord för hur fyndigt det här var. Catch of the year. Fuck... century.

Andra bloggar om:
, , ,

Kommentarer
Postat av: anders

...jag vill oxå ha dom där LP-skivorna! har han fler vinyler till salu?

Postat av: Anonym

MEN SHIT! Vilka jävla kap, fan.

2007-01-16 @ 00:15:08
Postat av: Mackan

...jag som trodde att jag hittade "billiga" vinyler på tradera.

2007-01-16 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback