Helgen - The End

Då var helgen förbi och det har väl egentligen varit ganska lugnt. Jag har varit kreativ och börjat spela in lite ny musik - nu med min gibson istället för good ol' jackson som visserligen tjänat mig väl men jag tror att gibson kommer vara frenetiskt använd kommande tiden. Cheers to that. Nåja, det känns som att man har lite kick ass material på g. Behöver bara ett band att spela med - sen blir det bra. Men den delen löser sig förhoppningsvis inom en snar framtid.

Kollade just film med kusin Niklas. Vi jobbade båda kväll (jobbar på statoil) så vi tänkte att vi ser lite film efter jobbet. Nu kollade vi "Weather Man" och den var bra. Kanske orkar mig på en recension imorn. Nu är det sent och jag ska snart sova.

Lugn helg som sagt. Var ut en sväng på lördag på stadshotellet. Där var det som vanligt, känns verkligen som att det är dags att ta sig ifrån den här staden nu och hey, det gör jag ju inom bara ett par veckor. Spännande! Piteå here I come. Ska blir nice att lära känna allt musikfolk som kommer gå på skolan. Fattas bara en lägenhet men även det löser sig antagligen. Annars har jag ingen aning om vad jag ska ta mig till. Har inte tänkt igenom det scenariot och hoppas innerligen på att jag slipper. Please, ge mig en lägenhet!

Nu ska jag dricka juice och sen sova. Over and out and rock 'til you drop!

Soundtrack of this blog
Winterlong - Mystery of life

Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback