You've been left on your own...

...like a rainbow in the dark

Vilken hit. Dio is the shit.

Kollade senaste episoden av naruto nyss. Ingen höjdare. Jag fattar inte, från början var serien en av de bästa nånsin liksom, men nu senaste 20-30 episoderna har det vänt som fan. Ska fan sluta kolla nu innan det blir så dåligt så man blir deprimerad.

Jävla helgdagar. Skulle vara och träna efter jobbet men så hade de stängt 40 år tidigare för att det är helgdag eller whatever idag. Visst julafton och såna är väl okej, men sen finns det typ hundra onödiga. Trettondagsafton? Vad är det för jävla skit? GET OUT OF MY CALENDAR YOU PIECE OF SHIT.

Och vafan är det här för januari ffs? Det ska väl typ vara så kallt så att ögonlocken fryser ihop när man är ute? Det här är nog mesigaste vintern jag upplevt hittills. Vettefan om ens älven har frusit ännu? Undergången är nära, det är enda förklaringen! Det fattas bara att jag stöter på en naken Arnold på stan som vill ha mina kläder.

Jag började spela in lite smått på Tender Surrender ikväll. Jag spelar samma toner men får inte samma känsla som Vai. Mission impossible I guess, men jag fick iaf in någorlunda bra sound. Ska testa spela in bättre imorn. Ganska krävande låt tekniskt men lite respect sen om man får den inspelad någorlunda bra. Metaaaaaal. Fan, det var länge sen jag skrev "metal". What's happening to me?

metal metal metal metal metal metal metal metal metal METAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL.

Jag känner mig redan lite bättre.

Nu ska jag sluta whina och gå och sova. Later!

Skumdum - Lisa
Dio - Rainbow in the dark
Iron Maiden - Afraid to shoot strangers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback