Welcome to the jungle

Yosh! Nu är inspelningsstudion bokad i Kalix, en helg i slutet av februari blev det. Småbra. Eller jävligt bra om jag ska vara ärlig. Jag har 7 låtar som det ska läggas sång på och vännen hade några låtar som ALLT ska spelas in på. Fy satan, det kommer bli tajt med tid. Nåja, man hinner med det man hinner. Right? Nu ska det bara planeras och förberedas som bara den så man får ut så mycket som möjligt av den lilla tid vi har i studion. Ska bli kul att höra slutresultatet sen. Ska bli kul att låta andra höra också.

Idag var det tänkt att jag skulle göra lite nyttiga grejer som att kolla på högskolor och utbildningar, men hur gick det eg? Jo, jag vaknade; började kolla på "Lost" och sen så fastnade jag. Kollade ungefär tills jag var tvungen att åka hem till päronen för att käka. Jag var i alla fall och tränade ben och biceps på nautilus så några kalorier har fått avverkas iaf. Har nästan kollat hela säsong 1 av lost på tre dagar, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jävligt bra serie! Ska skriva lite mer om den när jag avverkat hela första säsongen. Att den avviker från andra serier kan man väl konstatera iaf.

132 dagar kvar till Sweden Rock Festival nu. Soon there!

Såg att jag hade haft över 2000 besökare på bloggen nu. 1000-2000 gick hundra gånger snabbare än 0-1000. Mäktigt. Tack till alla som läser! Very metal.

Oyasumi Nasai!

Guns n roses - Welcome to the jungle
Edguy - Vain glory opera


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Redan en läsare av vår Tokyo-blogg, vad kul! Ska försöka att inte göra dig besviken :)

Postat av: Mikael

Konban-wa! Det är svårt att skriva nåt om Japan och göra mig besviken :) Tycker det mesta är intressant. I shall read your blog!

2006-01-27 @ 00:37:24
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback