Vad var det som händeeeeeeeeee??? Igåååååååååår???

Jes, kom nyss hem från jobbet. Fredagkvällar är sämsta tiden att jobba på av div. anledningar. För det första får man inget extra tillägg som på lördagar, och för det andra så är det lika mycket folk på fredagar som på lördagar och därför är det också mer jobb. Söndagkvällar är bästa tiden att jobba på. Nu vet ni det också.

Lite b när jag skulle spela trummor i morse. Jag sprang först ner, upptäckte att det var låst som vanligt, sen sprang jag upp två våningar och hämtade nyckel, sen sprang jag ner och öppnade dörren (utan att kolla in), sen sprang jag upp med nycklarna, sen sprang jag ner igen, gick in i replokalen och upptäckte att trummorna var borta. Vännen har dragit dem till studion. Lagomt less man blev.

Vet inte varför, men när jag vaknade i morse så hade jag tungt ont i högra knäet. Tror det har att göra med att jag var och simmade igår. Kunde typ inte böja det utan att det gjorde svinont, men det har blivit lite bättre nu under dagen. Läskigt. Jag har ont lite varstans, min träningsfria vecka börjar kännas mer och mer välkommen. Kanske faller ihop annars.

Yosh! Nu är tiden officiellt kommen. Imorn ska "Walk the line" beskådas. Kan tilläggas att jag har ganska höga förväntningar, haha. Men det jag har läst om den har varit positivt. Metaaaaaaaaaaal. Bara skoja, countryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy så klart.

Lite king, såg just att 13 avsnitt av lost säsong 2 laddat färdigt. Hihi, måste kolla första nu innan jag går och sover. Säsong 1 slutade ganska spännande.

Over and out.

Stratoanus - Igår
Hanoi Rocks - Delirious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback