The brothers Grimm

Kollade just the brothers grimm. As a matter of fact så rullar ending credits på tv-rutan nu. Trailern har fan varit med på varenda DVD man hyrt de senaste månaderna, så det har inte snålats med marknadsföringen.

Filmen var väl helt okej, snygga effekter och helt okej handling, men det fanns som inget som verkligen grep tag i en. Ingen sån där hyperspänning. Den kändes ganska likadan genom hela filmen. Jag kan inte heller kolla på film som Matt Damon är med i utan att jag får "Team America"i huvet. Haha, småbra.

Kan tilläggas att bakom filmen om bröderna grimm står Mr Monty Python (regissören och manusförfattaren Terry Gilliam).

Domen: MMM


Kommentarer
Postat av: -

jag var faktiskt på bio när bröderna grimm var i hpda, det var jag och 4 andra. Väldigt lyckat ;)

2006-01-31 @ 16:04:02
Postat av: Mikael

Trevligt :) Jag går inte på bio så ofta nå mer, måste bli ändring på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback