Satansjävlafanhelvetedamnfuck

Läste igenom min förra post nyss och upptäckte att jag använder mig av sjukt mycket svordomar ibland. Kanske borde dra ner lite på det? Vi säger så. Jo. Fast order "Fuck" är världens mest användbara ord faktiskt. Det finns inget annat ord som man kan använda på lika många sätt och sammanhang. Finns en bra mp3a där en snubbe snackar om just order "Fuck" och hur man kan använda det. Måste hitta den.



Var och tränade nyss och så. Har rotat bland mina bildmappar imorse, och jag hittade några bilder som jag tycker var fina. Lade upp dem på hemsidan så kolla gärna. Länk finns där nere till höger!

Snart ska jag dra och jobba kvällen. Nice. Hoppas bara man hinner få mat före det.

In Flames - Scream
Sonata Arctica - The end of this chapter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback