Så kan det gå!

Idag gick halva dagen åt till att hjälpa kommunsnubbarna med elementet. Inte för att jag gjorde så jättemycket men jag var iaf tvungen att vara hemma av nån anledning.

Runt 12 tiden kom första kommunsnubben som konstaterade att det behövdes ytterligare två snubbar i form av en rörmockare och hans hjälpreda för att fixa biffen. Först var det tänkt att de skulle ta med sig elementet men när de väl fått löst det så konstaterade vi att det väger ungefär i samma klass som en elefant. Det var så tungt så att det hade sjunkit ner typ 2 cm i golvet. Kan väl tilläggas att elementet är ungefär lika gammalt som stationshuset. Vettefan hur gammalt det är men jävligt gammalt iaf. Säkert runt 100 år. Hjälpredan fick åka iväg och hämta en specialvagn som de sen använde för att forsla iväg elementet till gemensamma tvättstugan där det förmodligen ska svetsas ihop imorn. Rörmockaren var ganska stark, han orkade lyfta elementet i nån sekund innan hann släppte ner det så att hela golvet skakade. Jag diggar kommungubbarna. De började läsa i min Moore-tidning och drog massa skämt. Fan vad bra.

21030-13
Så kan det gå.

Tyckte dock lite synd om hjälpredan. Rörmockaren kallade honom för "dumma bonde" osv. när han gjorde nåt fel med dammsugaren och spillde lite vatten på golvet. Stackars kille, han såg lite less ut. Livet är hårt ibland.

Jag fick någon supergrej som vikariat för mitt element tills det är fixat. Det är fan som ett bastuggregat. Varmt som satan har det varit här hela dagen. Jag drog typ hem och käkade och sen till nautilus och tränade, när jag kom tillbaks var det tunga bastun här inne. Visst var det skönt i nån minut när man varit ute i kylan och så, men sedan blev det fan übervarmt. Tror jag fått kontroll på skiten nu. Det är inte så där super mega turbo varmt nåmer. Bara varmt.

Jag hann inte kolla "Walk the line" idag heller. Fan. Imorn måste jag se den. Det är ju om Cash ffs. "In my life" är en av mina nya favoritlåtar med Cash. Något nice röst gubben har. Hoppas jag låter likadant när jag är 60 bast.

Nu ska det sovas. Oysaumi nasai!

Johnny Cash - In my life
Edguy - King of fools
High and mighty color - Sweet Escape


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback