Rasterbator

Fick en fin idé igår. Jags ak använda RASTERBATOR för att göra nåt häftigt. För er som inte vet vad rasterbator är, så är det ett program som man laddar in en bild i, sedan delas bilden upp på flera A4 som man kan skriva ut och sätta upp på väggen. Det blir ganska snyggt. Typ så här kommer det se ut (fast jag ska givetvis ha en annan bild):



Min blir nog inte så där stor och sen blir det i svartvitt för jag har ej tillgång till en färglaser.

Jag tror att jag ska göra av den här bilden:


Johnny Cash

Jag tror det kommer bli jävligt nice. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkar som en cool grej. Jag har många väggar att fylla :)

Angående Vänner verkar det som att det
inte blir något trots allt. Typiskt.

2006-01-24 @ 17:15:01
URL: http://ljungblom.blogspot.com/
Postat av: Mikael

Jo men man får nog se till att ha en laserskrivare. Går nog mycket färg annars :)

Nooooo, I got my hopes up for nothing then. Det är synd, Vänner är så bra.

2006-01-24 @ 17:46:32
URL: http://mikeweb.bizhat.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback