Overtaxed?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,755536,00.html

Som att inte Holy Grail var med. Den är ju lätt roligare än Life of Brian. People, people... c'mon.

Imorn är man ledig och då blir det att spela in som fan. Nu ska jag fan få färdigt musiken till låtarna så att jag känner mig nöjd, om det så tar hela dagen. Fan. Borde sno Chrilles POD XT, för man får hundra gånger fetare sound med den än med min POD 2.0. Nu kanske ni undrar vad i helvete en POD är för nåt. Det är en multieffekt för gitarr som simulerar en massa olika ljud. Jävligt bekvämt. Bara att koppla guran till PODen och sen PODen till datorns ljudkort. It's magic.

Fick äntligen ner torrenten med 8 episoder till av animen jag håller på att kolla; Samurai Champloo. Fan, det tog länge. Medelhastigheten var 2kb/s. Nu har jag iaf en massa att kolla igen. Småbra.


Samurai Champloo

Vi kollade film ikväll igen. Lite vi har kollat film varje kväll senaste veckan. Nu kollade vi "Guess Who?" med bl.a. Ashton Kutcher. Han är en ganska bra skådis ändå. "The Butterfly Effect" är nog hans ruggigaste film, alla som inte kollat den borde göra det. Den är så där smart. Hur som helst så var guess who helt bra. Den får MMMM. Kanske lite väl generöst men jag känner mig generös idag så vafan. Det var btw en komedi.

Snart borde Da Vinci Koden också ha biopremiär. Ska bli jävligt kul att se den. Läs boken ffs ni som inte har läst den. JÄVLIGT BRA. Änglar och demoner bör också läsas! Dan Brown is the shit. Jag måste läsa hans andra böcker också, men nu har jag så mycket annat som jag tänkt läsa så de är sjukt. Jag vettefan om Tom Hanks var bästa valet till att spela Robert Langdon, men det är ju sällan Tom Hanks gör dåliga filmer, om man säger så. De flesta av hans rullar är jävligt bra. Läste nånstans att de också funderade över att låta Russel Crowe spela Langdon. Gladiator is the shit, men tror inte han skulle blivit nån ruggig Langdon. Jag skulle valt Pierce Brosnan till rollen om han bara hade varit amerikan istället för britt. He's got the Langdon look.

Nej satan, nu ska det sleepas. Have a life.

Dagens ord: "Overtaxed", by Niklas Pelli. Jag tror han menade "overrated" :)

Hanoi Rocks - Until I get you

Kommentarer
Postat av: Anriette

I've gotta say that jag håller med om Holy Grail. Den är banne mig det mest hysteriska jag någonsin sett... tror aldig jag skrattat så mycket:D

Postat av: Mikael

Skönt att höra. Monty Python är guds gåva till mänskligheten :) "The black knight", "knights who say NI" m.m. är för evigt inristade i min hjärna.

2006-01-09 @ 02:13:20
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback