Mission radiator

Jes, i natt så hade som sagt en pöl som täckte halva min lägenhet uppstått. Det var bara att plocka fram moppen och moppa upp skiten. Upptäckte sedan att det var från elementet det droppade. Och det droppade ganska hårt, bara nån minut senare så hade en skapligt stor pöl uppstått. Så jag gick och knackade på hos Katarina lite försiktitgt, tror hon sov för hon öppnade inte. Hittade sedan Kais nummer (vilket jag tänkte fråga Katarina om) i det gemensamma köket, så jag ringde och störde honom mitt i natten, men trots det så kom super Kai till undsättning. Det gick dock inte att göra så mycket än att sätta en ugnsplåt under elementet som man får tömma då och då. Jag fick stiga upp klockan 6 för att tömma den. Sen planerade jag på att stiga upp till 8 för att hinna göra lite av dagens aktiviteter men det sket sig, blev väckt av att nån knackade på dörren runt halv 12 istället. Nu är elementet avstängt och det är kallt som fan här inne. Det droppar fortfarande, och jag tyckte ärligt talat att det var bättre när det var var varmt och droppade. Nu är det kallt och droppar, what's the point?

Anyway, måste vänta på att några kommunsnubbar kommer och hämtar bort elementet för att svetsa ihop det igen. Hoppas jag får ett reservelement som jag kan ha under tiden för det är seriöst svinkallt här inne nu.

Nu frukost!

Sonata Arctica - Abandonned, pleased, brainwashed
Lost Horizon - Pure


Kommentarer
Postat av: Katarina

Aw, jag hörde att någon knackade men jag blev lite rädd hehe och sen när det inte hördes något mer så antog jag att det var på någon annans dörr det knackades :) Woopsie.

2006-01-18 @ 22:51:57
Postat av: Mikael

Hehe, sorry om jag skrämde dig. Det löste ju sig ganska bra ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback